loading...
ادبیات شهید باهنر 4
شروع کلاس های بازیسازی رضوان

برای مشاهده شرایط عضویت در کلاسهای بازیسازی رضوان بر روی بنر بالا کلیک کنید.
موضوع کلاسها: آموزش بازیسازی مقدماتی و پیشرفته
(Unity3D , 3DS Max)
تعداد مدرسان موجود در گروه بازیسازی رضوان : 4
آخرین ارسال های انجمن
ksoormi بازدید : 172 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

هوا گرگ و میش بود. آرام و بدون سر و صدا بیدار شدم. برف می بارید. این را حس می کردم. لب پنجره رفتم و آن را گشودم. پنجره ناله ای کرد و دوباره ساکت شد. وقتی بر فراز درختان از پنجره نگاهشان می کردی، از سرما سیلی خورده بودند و برگ هایشان ریخته بود. کمر خم کرده بودند و غمگین بودند و بر زمین می نگریستند.

 برف مانند کفنی سفید درختان و جاده ها را پوشانده بود. سکوتی خوفناک که اجازه نمی داد درختان دهان باز کرده و اعتراض کنند. اشک های درختان یخ زده بود و نمی توانستند گریه کنند. شاید می خواستند من برایشان گریه کنم. بر آن وضعی که آن ها داشتند گریه کم بود. شال و کلاه کردم و بیرون رفتم. وقتی قدو بر می داشتم برف ها زیر پایم له می شدند و صدای خاصی ایجاد می کردند. کنار بید مجنون رفتم. نفس گرمم را به بید هدیه کردم تا باز هم بتواند برگ هایش را تکان دهد اما فایده نداشت. درخت، مرده بود.

 من می دانستم عشق نمیمیرد، پس دوباره سعی خود را کردم ولی باز هم فایده نداشت. با اینکه نهاد درخت زنده بود، اما به نفس مسیحایی بهار نیاز داشت. بیدمجنون و بهار عاشق هم بودند و شاید این عشق می توانست سال به سال بید را زنده کند. یکی از شاخه های درخت را در دست گرفتم. مانند تازیانه ی شب خشک و بی روح شده بود و مانند سرمای کشنده، دلخراش بود. غم و اندوه فایده نداشت.

 درخت نگار خود را می خواست و آن من نبودم. وقتی دقت کردم برف ها مرا نیز کفن پوش کرده بودند و دست هایم را با تیغ سرما خراش داده بودند، اما مهم نبود. می خواستم بید مجنون مرا دوست داشته باشد اما نشد. نمی دانم، شاید این یک شکست عشقی بود. به خانه برگشتم و آرام مقابل بخاری به خواب رفتم.

 

نویسنده: مهدی جعفری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید آنلاین آسان
  • فیلتر شکن رایگان
  • فردوس اندروید
  • پرتابل تخصصی محصولات اپل
  • مرجع تخصصی اپل
  • هرچی که بخوای
  • هرچیز از همه جا
  • ریاضی فاز 4
  • طراحان وب آی کلاسیک
  • موزیک کده | فیلم . آهنگ . عکس
  • کلبه کرامت،کلبه معنادار
  • بزرگترین مرجع تبلت و موبایل
  • وبسايت مصطفى راضى جوکندان
  • فردوس موزیک
  • پسورد رایگان دانشگاهها، درخواست کتاب
  • هفتادوهفتی
  • :::.سینافان:::.
  • دانلود آهنگ های جدید در downloadmozik
  • شهر من بابـــــــــل
  • منو تو بکس
  • برنامه های رایگان اندروید
  • آموزش,طراحی بنر,فتوشاپ,ویندوز
  • دانلود متفاوت
  • سیلک موزیک
  • بزرگترین فروشگاه اینترنتی
  • [̲̲̅̅b̲̲̅̅i̲̲̅̅a̲̲̅̅2̲̲̅̅m̲̲̅̅u̲̲̅̅s̲̲̅̅i̲̲̅̅c̲̲̅̅]
  • AS-MUSIC
  • هر چی بخوای
  • دانلود جدیدترین آهنگ ها و برنامه با لینك مستقیم
  • ایستگاه مجازی امنیت سایبری
  • دوستداران لیونل مسی
  • هر چي بخواي
  • هر چیزی که بخوای
  • گلوریا موزیک
  • فرهنگ امو
  • مرد آبی 2
  • همه چیز دنیا در اینجا
  • همچي دانلود
  • گـپ گـراف | طراحی گرافیک | طراحی سایت
  • دانلود آزاد
  • گـپ گـراف | طراحی گرافیک | طراحی سایت
  • جدیدترین های تلفن همراه
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • پی دی اف خور
  • اوری دانلود
  • اندروید اسمارت
  • بهترین مرجع همه چی
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رضایت از سایت:
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 164
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 1,068
  • بازدید سال : 11,594
  • بازدید کلی : 552,652